Door ontwikkelingen zoals digitalisering, onlinisering, het uitschakelen van de middleman en toenemende keuzestress bij consumenten verandert de vastgoedmarkt in een hoog tempo. Vanuit het makelaarsvak is het van groot belang om de customer journey te optimaliseren door aspecten als beleving, gemak, nichemarketing, omnichannel positief te beïnvloeden. Maar hoe doe je dat op de juiste manier?

Op woensdag 2 oktober 2019 organiseert Makelaarsvereniging Amsterdam, in samenwerking met mediapartner Vastgoedjournaal, de summit ‘Makelaarsvak van de toekomst’. Hier zal de focus op de customer journey worden gelegd door praktische handvatten en praktijkvoorbeelden aan te halen. Hoe kijken verschillende partijen aan tegen de customer journey van de toekomst en hoe geven zij daar nu al invulling aan? Hoe gaat de makelaar van morgen te werk en met welke valkuilen krijgen deze professionals te maken? Allemaal vragen waar tijdens dit summit antwoord op zal worden gegeven.

Zo zal onder andere Evidos een pitch geven over de mogelijkheden van de digitale handtekening bij het aankopen/verkopen of huren/verhuren van een woning. Meer weten? Neem contact met ons op of bezoek de eventpagina van MVA.

Meer weten?

Neem dan contact met ons opem

Share This